söndag 26 februari 2012

Uppesittarnatt

Ikväll/inatt är det äntligen dags!! OSCARSGALAN!
Jajemän! Klockan 23 är det röda mattan som gäller, ja då menar jag såklart för alla kända och okända som faktiskt ska gå på själva festen. Jag klär upp mig i mina finaste myskläder och sätter mig under en filt i soffan. Japp, så blir det. Sen blir det en lång med rolig natt med Oscarsgalan i rutan. Imorgon kommer jag antagligen vara nåt åt det zombieliknande hållet, men det får det vara värt. Det är ju bara en gång om året. Och hoppas på en eller två timmars sömn innan barnen ska till dagis/skola och dagen börjar igen.
Förra året valde jag att inte titta på röda mattan utan sov några timmar och gick upp vid 3 (om jag minns rätt) för att bara kolla på själva galan. Men så blir det inte i år, jag tänker försöka hålla mig vaken för i år vill jag se allt ihop! Så räkna med att det nog blir en del bloggande under natten, både för lite uppdateringar om oscarsgalan men också för att jag ska orka hålla mig vaken.

See you later folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar