torsdag 16 februari 2012

Jag ger upp...

Fy fy fy vilken dag. Febervärken var outhärdlig i förmiddags och inga tabletter hjälpte. Efter lunch mådde jag hyfsat och var uppe på benen en stund, men har sen dess legat på soffan. Jag hade hoppats på att det kanske hade vänt, men nu känner jag värken i benen smyga sig på igen. Typiskt...
Hade hoppats att jag skulle vara pigg nog att tentaplugga idag, men det går inte, känns som gröt i hjärnan... Och med tenta på lördag ser det inte så ljust ut. Hoppas på att morgondagen ser ljusare ut och att jag har ork att plugga.
Jonas har "sovit" nästan hela dagen, pigga familjen här...
Barnen är piggare idag. De har legat och kollat film hela dagen. För typiskt nog har snön från taket rasat ner på vår parabol och just nu har ingen av oss varken kraft eller ork att gräva fram den och justera den rätt igen. Nej, men tur att vi har massa filmer de kan titta på iaf.
Nu ska jag återgå till att, ja, jag vet inte, ligga och vila och försöka kurera oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar