tisdag 21 februari 2012

Pluggeliplugg

Japp, idag står det plugg på schemat, som varje dag den här veckan. Ganska logiskt att jag pluggar i och för sig eftersom jag ju är studerande. Men när jag menar plugg den här veckan så är det inget annat än tentaplugg jag menar. Lördag har jag min viktigaste tenta (någonsin?) och jag bara måste klara den, jag nöjer mig inte med mindre! Går det inte denna gången är det nog hög tid att börja se över framtidsplanerna lite.
För att få något gjort så åker jag bort till skolan och sitter för så lätt att bli distraherad hemma. Men får ett trevligt avbrott sen eftersom jag ska luncha med Lovisa idag. Vi hinner knappt ses längre eftersom vi pluggar på olika håll, så det ska bli riktigt trevligt!

Nu ska jag packa ihop skolgrejerna och bege mig. Bye!

1 kommentar:

  1. Längtar verkligen till när alla sjukdomar är borta och vi kan träffas igen! Saknar dig vännen! <3

    SvaraRadera