söndag 12 februari 2012

Äntligen!

Nu är äntligen min första skoluppgift inskickad och det känns riktigt bra!! Har skrivit en rapport kring olika artiklar i mediedebatten och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med vad jag åstadkommit. Jag tycker faktiskt det är riktigt kul att skriva rapporter och så. När det handlar om ämnen jag gillar kan jag skriva nästan hur mycket som helst och får ofta svårt att begränsa mig till restriktionerna i uppgifterna. Denna uppgift skulle vara på max 1 A4 så jag fick verkligen strukturera upp det noga för att få plats.
Min andra uppgift som jag ska skicka in ikväll eller imorgon blir det nog svårare med. Den ska visserligen vara på max 3 sidor, men den handlar om genus och det är ett ämne som verkligen intresserar mig och jag vet inte hur jag ska kunna få plats på 3 sidor, jag svävar gärna iväg när jag skriver och då blir det massor... Hrmm... Men som sagt, lite planering och struktur så blir det nog ordning på det också. :-)

Nu ska jag påbörja nästa uppgift innan det är dags för middag! Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar