onsdag 22 februari 2012

Spontanfotografering

Efter dagis gick vi en promenad med odjuret (ja, jag menar Vilma, hunden alltså. Men idag får hon lyssna till namnet odjuret eftersom hon för tredje dagen i rad lyckats med bedriften att bita sönder/äta upp något under de 5 minuterna jag är bort när jag hämtar barnen. Idag fick en snickers, som hon lyckades få ur min skolväska, stå offer. Igår var det en hel hög med pannkakor och dagen dessförinnan en full burk med kakor.) Nog om odjuret. Jag tog med mig kameran ut för att ta lite kort på Vilma, men det blev mindre lyckat, hon var inte alls med på noterna och ville hellre springa omkring. Jag tog då tillfället i akt att fota barnen lite, och faktiskt gick de med på det. Blev massa grimaser såklart, men fångade några guldkorn på bild. Här nedan är en favorit av dagens bilder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar