söndag 12 februari 2012

Plugg på schemat

Så fort jag slog upp ögonen idag blev jag påmind över allt plugg jag har att göra idag. Kanske var det därför jag låg kvar i sängen extra länge innan jag gick upp. Men nu sitter jag här vid datorn i alla fall och det är ju ett steg närmare plugget. Ska ta tag i det, så fort jag bloggat färdigt. 
Lite senare sen ska Jonas och Isabell bort till barnens farmor och äta lunch. jag och Alicia blir kvar hemma. Alicia var jättehängig i morse och ville inte gå upp, hon var helt färdig och klagade på huvudvärk. När vi kollade febern låg hon på febergränsen så hon får kurera sig idag. Får hoppas att det inte blir nån feber av det så att hon är pigg igen imorgon, men det återstår att se. Får se hur det artar sig under dagen.

Igår var det ju melodifestivalen deltävling två. Självklart ska jag recensera den men det blir nog först imorgon. Men måste säga att jag inte är särskilt imponerad av utbudet hittills...

Nu... Plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar