måndag 6 februari 2012

2011 i bilder

2011 är året jag började fotografera "på riktigt". Jag har alltid älskat att fota, men inte så seriöst som nu. Det finns så många bilder som jag känner mig sådär extra nöjd med. Men ett tecken på att jag har utvecklats är att jag i nästan varje bild ser vad jag skulle gjort annorlunda antingen vid fotografering eller redigering. Och det ser jag som ett mycket positivt tecken, det betyder ju att utveckling sker! Så här kommer några av bilderna jag tagit under 2011. Allt detta är bilder jag tidigare lagt ut på bloggen, skulle jag gå igenom alla bilder jag har sparade skulle det ta på tok för lång tid. Så man kan väl säga att det är ett urval av mina favoriter från 2011, för finns massor fler! Ser fram emot ett 2012 med mer fotografering!
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar