tisdag 7 februari 2012

Bra dag

Har just avslutat en perfekt tv-kväll med först top model och sen dubbelavsnitt av project runway! Två av mina absoluta favoritprogram. Som grädden på moset (varför säger man så egentligen?) såg jag även en hyfsat ny serie som jag följer; Suburgatory! Mycket bra! Många härliga tisdagskvällar framöver nu!

Dessutom kom vi långt med gruppuppgiften idag. Gick hyfsat trots att jag inte hade nån bok än. Men de andra i gruppen är så otroligt duktiga och jag har dom att tacka för mycket i det här grupparbetet. Men jag lärde mig massor under diskussionerna men hade också självklart ett och annat att lyfta fram. Det var en givande diskussion! Jag blev mer taggad att ge mig på alla uppgifter nu, det är ju jätteintressant, men det här gav en liten knuff framåt! Nu är jag taggad till tusen, det är en så skön känsla av att ha avklarat saker och kunna lägga de bakom sig!

Nej, nu ska jag ligga och slökolla lite på Scrubs tills ögonlocken slår igen.
Godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar