lördag 11 februari 2012

Härlig kväll!

Har varit mycket bra saker idag. Alicia har haft drillträning och det gick jättebra för henne, blygheten börjar släppa. Och när hon går på disco vet jag inte var hon gör av blygheten. Idag när hon och Liam gick på disco så vann de danstävlingen! Alicia var så stolt, och självklart jag också! Det där med dans/bugg kanske vore något att satsa på, hon verkar ju definitivt gilla det. Sist hon va på disco kom hon ju tvåa i danstävlingen. :-) Skulle vara så kul att se hur hon är när hon är själv på disco, men näe, mamma får ju inte vara med på sånt längre, Alicia är ju stora tjejen nu. <3
Efter drill och disco blev det fredagsmys med tacos samtidigt som vi kollade på nya buddies-filmen; Treasure Buddies! Barnen tyckte om den men var så trötta att de somnade ganska snart efter filmen slutat.
Jag och Jonas kollade vidare på en annan film; Crazy, stupid, love. Den var riktigt bra, men recension på den kommer imorgon. Imorgon hoppas jag även kunna lägga ut lite bilder som egentligen skulle hört hemma i det här inlägget. :-)
Får förresten be om ursäkt för det lite "skumma " inlägget här innan med bild på mig. Det var Jonas som höll på att styra med blogger för att reda ut varför det inte går att lägga ut bilder.

Har en spännande morgondag att se fram emot, så godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar