måndag 20 februari 2012

Nya tag

Japp, bloggen har minst sagt varit dåligt uppdaterad under veckan jag varit sjuk. Men jag är tillbaka på fötter igen och känner mig redo för kommande veckan och dess utmaningar. Eftersom jag uppdaterat bloggen så dåligt på sistone tänkte jag att jag skulle ta igen det lite genom att börja ha "photo a day challenge". Jag snubblade över den på facebook och tyckte det lät som en riktigt rolig idé. Som det ganska logiskt framkommer av namnet så ska jag varje dag visa ett foto, och varje dag har en speciell "kategori" som bilden ska vara i. Detta såklart utöver mina vanliga inlägg. Det här känns roligt, då blir det lite fart på både mig, bloggen och fotograferingen! Men jag kan ju i och för sig inte lova att det blir foton med systemkameran varje dag, en och annan mobilbild lär det nog bli också när tiden kanske inte räcker till.

Såhär ser "schemat" ut som jag valt att utgå ifrån. Nu är jag ju inne lite sent i februari-listan, men jag börjar ju med nummer 20 eftersom det är dagens datum. Sen när februari är slut hoppas jag det dyker upp en mars-lista också om jag känner att jag vill fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar