fredag 17 februari 2012

Frisk luft

Jonas skulle åkt till affären förut eftersom han var den piggare av oss. Men just när han skulle åka kom febern tillbaka rejält. Jag kände mig hyfsat pigg då så jag begav mig istället. Det var riktigt skönt att få komma ut och få andas in lite frisk luft. Trots att det bara blev en kort sväng till affären så var jag helt slut när jag kom hem sen. Men det var ändå skönt att få vara ute lite. I affären hittade jag en ny sorts chips som jag blev nyfiken på att prova. Det var cheese-burgar-chips. Jag vet, det låter riktigt riktigt skumt. Men nu har jag smakat i alla fall. Jag kan ärligt säga att jag inte vet exakt vad det smakar, insåg att förkylningen gör att jag knappt känner nån smak. Men de var ganska salta och det gillar jag. :-)
Sitter och försöker njuta av lite fredagsmys mellan allt snörvel och alla nysningar. Barnen har fått lite extra gott fredagsmys. De fick välja vad de ville som lite belöning och tack för att de varit så duktiga och hjälpsamma den här veckan när vi varit sjuka. De valde kinderägg och snickers. Och sen lite smågodis och chips till oss alla. :-)


1 kommentar:

  1. Vi har också en sån påse med chips hemma, men har inte hunnit smaka de än :-) Ska bli spännande att smaka de sen, vilket mest troligt blir till Melodifestivalen imorgon :-)

    SvaraRadera