söndag 12 februari 2012

Försvarets hudsalva

Det här inlägget skrev jag för flera dagar sedan men kunde inte publicera det då, så det kommer här nu istället:

När jag hämtat barnen idag och vi kom innanför dörren hemma så frågade Isabell vad det var som låg på golvet. Jag förstod ganska snabbt vad det var när jag plockade upp bitarna... Jo jo, min försvarets hudsalva som försvann igår... Hon har tuggat och demolerat den noggrant. Man kan ju undra vad det är som lockar så med ett lypsyl? För det är faktiskt inte första gången hon gör såhär, det har hänt 2 gånger innan. Det är ju inte så att jag slänger det på golvet utan det måste ju vara någon lukt med hudsalvan som lockar henne att hoppa upp mot bänken och roffa åt sig den. Nog för att försvarets hudsalva ska vara bra mot mycket, men att ätas?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar