tisdag 21 februari 2012

Systrar

När jag kollade igenom massa gamla bilder kom jag på idén att se hur lika varandra barnen var vid en viss ålder. Jag kollade bilder när båda var 6 månader ungefär. Jag måste säga att här tycker jag inte barnen är så lika. Men när jag ser på bilderna så är inte bilderna på Isabell lika henne. Jag vet att man inte kan säga så riktigt, klart hon är lik sig själv. Men när hon var 5-6-7 månader var hon ganska olik de dragen hon hade både innan och efter den tiden och även idag. Men lika söt ändå såklart, bara lite annorlunda drag.
På många bilder från när de var mindre blir jag ibland osäker på vem av barnen de är, så de har varit väldigt lika varandra innan och än idag ibland.

Spana in sötnosarna! Alicia överst och Isabell på nedre bilden.



Nu när jag kolla igenom gamla bilder blev jag så sugen på att visa mer gamla bilder här i bloggen. Det är så roligt för man kollar ju tyvärr inte på bilderna så ofta. Så vi får se vad som dyker upp här framöver!

1 kommentar:

  1. Vad komiskt, för jag satt häromdagen och funderade just på det där med att lägga upp äldre bilder i bloggen :-) Så söta de är tjejerna! <3

    SvaraRadera