söndag 19 februari 2012

Människa igen

Idag känner jag mig som en människa igen och inte en vandrande sjukdom. Jag är fortfarande genomförkyld men det känns som att det har gått framåt. Jag är ganska orkeslös men bara jag kommer in i vanliga rutiner igen och äter lite mer än jag gjort den här veckan så får jag nog mina krafter tillbaka. Det var en himla tur att jag piggnade till idag för har ett arbete som ska vara inlämnat ikväll som jag inte orkat göra nåt på hittills. Det är inget stort arbete så det hinns ju med, men har varit lite orolig att jag inte skulle bli bättre i tid.
Imorgon måste jag vara ännu lite piggare för då ska jag bort till skolan för nu är det en riktig tentavecka. Superviktig tenta på lördag så måste plugga hela dagarna, det måste gå! Allt annat skolarbete får ligga på is lite och så får jag ta ikapp det sen, den här tentan måste prioriteras nu.
Så nu ska jag inte ödsla mer tid här utan se till att få klart det där arbetet så jag kan börja blicka framåt igen.

1 kommentar:

  1. Härligt att du är på spåret igen! Var roligt skrivet tycker jag "en vandrande sjukdom", hehe :-)

    SvaraRadera