söndag 12 februari 2012

Godnatt

Har just kollat film med Jonas. En annorlunda men bra film, Attack the block, recension kommer imorgon.
Känner på mig att jag har en lång natt framför mig. Alicia har blivit sämre under dagen, klagat på huvudvärk och febern har stigit. Huvudvärken gör mig orolig, barn ska inte ha ont i huvudet... Jag har Alicia här bredvid mig i sängen, jag vill oftast ha barnen hos mig på natten när de är sjuka så att jag har lite mer koll om det skulle vara något. Jag vet inte hur mycket feber hon har nu, men hon är varm som ett element, hon fick alvedon för en stund sen så det borde ge med sig snart. Jag vet ju av erfarenhet att man inte sover så bra när man har feber, så därför kan jag ju inte påstå att jag ser fram emot natten. Men men, inte så mycket att göra åt. Självklart gör jag det som krävs för att mina små hjärtan ska må bra.
Ska försöka sova nu. Godnatt alla!

1 kommentar:

  1. Men fy, så jobbigt det låter för henne! Hoppas ni fått lite sömn i natt i alla fall.. Krya på dig Alicia!

    SvaraRadera