tisdag 22 februari 2011

Trött...

Efter helgen har jag varit så fruktansvärt trött. Förstår ju att det beror på att jag sov så dåligt. Och sen igår var vi ju i Kalmar hela dagen på föreläsning och kursintroduktion. Och det tar också på krafterna med tidig morgon och massa bilåkande... Kändes ganska onödigt att åka till Kalmar igår, föreläsningen kändes som en repetition på saker vi läst innan, så kändes inte jättenödvändigt. En bra sak var att vi fick reda på en del om hur vår praktik ska vara upplagd och så. Så nu ska jag fundera lite över vart jag vill göra min praktik. Ska bli jätteskoj att ge sig ut i "verkligheten"!

Igårkväll hade jag min sedvanliga tevekväll. Måndagar har bästa tevekvällen på hela veckan! Top model och familjen annorlunda!!! Sen kollade jag även på lite jag spelat in från söndagskvällen. Kollade på en zombie-miniserie som heter Dead Set som handlar om några som är i ett big brother hus men sen börjar de förstå att det inte är någon därutanför längre. För utanför har alla blivit zombies, hehe!!! Första avsnittet var inte superbra, men ska bli kul att se kommande avsnitt, för det kan nog bli något bra av det där!

Spelade även in en annan zombie-serie i söndags; Walking Dead! Den har jag inte börjat se än, tänkte jag skulle göra det ikväll. Den tror jag kommer va riktigt bra, ser fram emot det!

Ibland är man ju bara lite dum, när jag bläddrade igenom tevekanalerna igårkväll innan jag skulle sova så hittade jag Paranormal activity, och självklart kollade jag lite på den. Insåg ju att det var ganska dumt för sen när jag skulle sova blev jag helhispig och såg skumma saker över allt. Så nu har jag lärt mig en läxa, inte kolla på läskiga filmer när jag är ensam hemma!!!

Sitter i skolan nu och vi ska ha vår första föreläsning i ergonomi, ska bli jätteskoj. Vi ska ha mycket mer praktiska delar i den här kursen och det ser jag verkligen fram emot!!

Bye for now!

1 kommentar:

  1. "The walking dead" har jag sett.. Tyckte första avsnittet var bra, men sen började jag tappa intresset :P

    SvaraRadera