måndag 14 februari 2011

Hemklickat från hm

Jag kanske är ute i lite väl god tid för att kolla på sommarkläder, men Alicia kan ju inte ha något sen förra sommaren, så lika bra att börja samla på sig lite nu. Och självklart hittar jag ju massa fina saker till Isabell också.

Denna fina solhatt valde Alicia.

Isabell skulle bestämt ha en rosa stråhatt. Vet inte hur bekväm den kan tänkas vara, men det var en sådan hon ville ha...
Inte helt otippat är denna rosa klänning till lilla fröken Isabell också.

Och Alicia ville gärna ha en grön. Vilka sockersöta små tjejer det kommer traska omkring i Västervik i sommar!
Det här var lite av det jag köpte, lägger inte upp bilder på allt. Blev bara till tjejerna som vanligt, eller det blev ett par mjukisbyxor till mig också. Leverans skulle vara vecka 8, så det mesta av grejerna borde komma nästa vecka då, var lite längre leveranstid på några grejer.

Beställde även lite kläder från ellos, men har glömt mitt lösenord så har inte kunnat logga in och skicka beställningen, smart Madde.... Och funktionen för att få lösenordet skickat till mailen är för tillfället out of order, så jag får väl vänta lite. Men från ellos blev det mest sommarkläder också, och nya badkläder till mig, fruktansvärt välbehövligt då jag inte köpt nya badkläder på massvis med år. Visar bilder på det jag köpt när jag fått iväg beställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar