fredag 18 februari 2011

Snabb leverans!

Idag fick jag varorna jag beställt från HM, massa cred till dom för den snabba leveransen! Beställde i måndags och idag (fredag) kom de. Jätteskoj!! Barnen har glatt provat sina kläder och de är jättenöjda! Allt passar utom några shorts jag köpte till sommaren till barnen, de var lite stora. Eller ganska mycket stora, undrar om de inte får användas till sommaren 2012 istället, hehe! Återstår att se. Här kommer lite bilder på mina små underbaringar!

Isabell i en rosa kreation. Hon är våran lilla fröken Rosa! Allt är från HM; hatten, klänningen och halsbandet. Skorna från utklädningslådan har hon matchat fint också tycker jag!

Älskade unge!

Alicia var noga med att hennes nya halsband skulle komma med på bilden, här spexar hon runt min älskade lilla busunge!

Här har Alicia en av sina nya klänningar.

Nu väntar vi med spänning på de nya kläderna från ellos också, där det faktiskt mest är kläder till mig!

1 kommentar:

  1. Fina tjejerna är!
    La märke till direkt när jag såg bilderna att jag tycker att Isabell på närbilden är OTROLIGT lik dig, som en kopia! =)

    SvaraRadera