söndag 13 februari 2011

Mina älskade ungar!

Har visst blivit en hel del bloggande idag, men bara trevligt ju, tycker jag i alla fall.
Tjejerna hade så otroligt roligt när de badade förut, och när Jonas bad dem göra grimaser knäpptes det en hel del roliga bilder! Är dom inte bedårande mina små tjejer?



Alicia hade ju en hel del för sig innan hon somnade förut, när jag gick för att kolla till henne lite senare så hade hon somnat, men då fick jag också se vad hon pysslat med. Hon har ställt tavlor i sängen och hängt halsband och armband på dem, hon har tejpat upp en massa fina teckningar på väggen. Hon har bonat in sig i en liten "koja" med kuddar och gosdjur runt sig som hon ställt så fint. Det såg så otroligt mysigt ut så var faktiskt tvungen att ta kort på henne, min fina lilla Alicia, hon är minsann en liten pysselfröken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar