lördag 26 februari 2011

Godis och söta tjejer!

Idag ville barnen vara finklädda från topp till tå. Och då tyckte jag att jag kanske kunde få sätta upp Isabells hår som jag knappt annars får röra. Jag fick muta med att vi skulle åka till stora godisaffären om jag fick göra en fläta i hennes hår. Lite motvilligt gick hon med på det. Så finaste lilla Bella Bus fick en fin liten fläta. Och sen åkte vi som utlovat till stora godisaffären. Det är lätt att handla mycket godis när det finns över 600 sorter, och vad slutnotan hamnade på vågar jag nog inte skriva här... Alicia ville inte följa med för hon blir så åksjuk, så hon och Jonas åkte hem till hans mamma. Jag och Isabell stannade på biltema efter godisaffären. Där köpte vi lite grejer till min cykel som måste lagas, ny kedja och lite andra bra grejer. Köpte även nytt torkarblad till bilen som jag sen bytte själv. Vet att det inte är svårt, men kände mig ändå aningens stolt. :-)

Sen åkte jag och Isabell också till Jonas mamma där det bjöds på mumsig mat och glass till efterätt för de som ville. Isabell ville självklart ha, dock ser hon aningens fundersam ut...

Hehe, sötunge!

Här är lilla frökens fina fläta!

Min stora fina finklädda tjej! De rosa miffy-skorna var en väldigt viktig del av utstyrseln idag!
Smile!!

Lilla vackra busunge!

Söt som socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar