fredag 11 februari 2011

dot dot dot

Bakslag efter bakslag, jag känner mig inte alls på topp samtidigt som jag emellanåt är så fruktansvärt taggad att bara ge järnet. Men känns som jag bara kommer djupare och djupare och aldrig uppåt. Vet inte riktigt vad jag ska göra annorlunda, men jag vet att jag inte kan ha det såhär hela tiden. Jag har upplevt mycket skit i mitt liv och tyvärr har senaste halvåret inte varit lätt för mig. Jag har haft en otroligt rolig men också fruktansvärt jobbig höst. Studierna är tuffa, men det visste jag ju innan, men med allt annat jobbigt så blir det inte direkt lättare. Jag är så otroligt tacksam för min fina familj. Vet inte vad jag skulle göra utan er älskade ungar och finaste Jonas! Ni är allt!

Det är så mycket jag vill göra men inte hinner. Jag vill hinna sy mer, ta tag i träningen igen, fota mer och massa mer, men framför allt, hinna umgås mer med barnen och Jonas.

Jag tänker försöka koppla av i helgen och bara koppla bort allt annat, eller ja, i alla fall imorgon (lördag), för på söndag borde jag nog ta mig an studierna igen. Men tänker inte se det som ett måste, utan jag tar det som det kommer, blir det inget plugg på söndag så är måndagen dagen då jag tar tag i det igen, gasen i botten inför stundande tentan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar