tisdag 15 februari 2011

Klassfest de lux!

För några veckor sen hade vi klassfest. Hittade alla bilder när jag gick igenom lilla kameran idag. Så här kommer godbitarna från våran mycket trevliga kväll!

Jag och Lovisa innan vi ska iväg bort till Frida.

Me and my hair! I like it! Och min fina tröja också. Gjorde den själv, eller näe, nu ljuger jag, jag köpte tröjan och sen gjorde jag trycket själv. Inser att jag inte har någon bra bild på hela tröjan, men jag är mycket nöjd!!!

Finaste Lovisa!

Vad fasen händer här??? Jo det ska jag berätta... vi spelade "Upp till bevis" och man skulle i ett moment 2 och 2 röra vid särskilda ställen på den andres kropp (snuskigt det lät...), men stod olika på varje kort, typ näsa - rumpa, stortå - knä, osv..., och sen klara så många som möjligt utan att släppa taget. Men det var fruktansvärt roligt. Här är det Liza och Frida som gör ett försök, men obesegrade i den grenen var jag och Lovisa som klarade 9 ställen tror jag det var, det var ju också vi som tog hem segern i hela spelet. Väldigt roligt spel, rekommenderas!!

Mattias och Evelina

Vi som var där (minus jag som självklart tog kortet). Frida, Liza, Lovisa, Mattias och Evelina.

Just the way we are!

Vi hittade på massa annat skoj också, som att blåsa av kort från ett glas utan att blåsa ner det sista kortet. Fruktansvärt roligt! Mattias hade rätt teknik och gjorde det jävligt för oss andra...

Lovisa blåser på korten. Kan ju tillägga att den som blåste ner sista kortet fick dricka det som var i glaset, men det hade inte Lovisa något emot.. :-)

Efter festen gick vi ner på stan och kollade läget där, trevligt, men jag kände mig nöjd med kvällen och begav mig hemåt med ett stopp på Åhmans för att få lite god mat i magen. Det var en väldigt rolig kväll och hoppas på en repris väldigt snart! Men redan till helgen blir det skräckfilmskväll med klassen hos mig, då ska vi kolla läskiga filmer och ge oss ut på lite spökvandring. Läskigt spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar