torsdag 24 februari 2011

Något att se fram emot!

Utöver allt det roliga vi kommer att få göra i skolan nu med det praktiska som att ta blodtryck och blodprov och sånt, så har jag en annan rolig sak att se fram emot inom kort.
Eftersom jag är med i vårdförbundet har jag blivit erbjuden att vara med på studentforum i Stockholm den 24-25 mars. Jag och Lovisa ska åka dit och vi får allt betalt, mat, boende, resa mm. Gill Crona kommer att föreläsa och etik och bemötande i vården, vilket passar helt utmärkt eftersom det är just det vi läser om i skolan nu. Jag tror det kommer bli väldigt intressanta dagar, men hoppas också att det blir lite tid över så man kan ta en liten sightseeing på Stockholms gator. Måste ju guida runt Lovisa lite eftersom hon aldrig varit där förut! :-)
Det är fortfarande lite oklart med skolan om vi har föreläsning någon av dagarna vi ska iväg, jag hoppas inte det för då får Stockholmsresan avbokas, men det är inget att göra åt. Går det inte så går det inte, men jag hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar