fredag 18 februari 2011

Fruktansvärt opepp...

Tentaskrivning imorgon... Känner mig inte alls förberedd, har pluggat hela veckan men känns inte som något har fastnat, eller inte mycket iaf. Jag ska kolla igenom allt en gång nu innan jag lägger mig. Resultatet på tentan kommer bli pinsamt dåligt, men hur eller hur så blir ju tentan lite av en träning, för just nu riktar jag in mig på omtentan. Känns dumt att säga så, för självklart kommer jag försöka och göra mitt absolut bästa, men mitt bästa räcker nog inte tyvärr. Nu får det bära eller brista, det finns alltid fler chanser!

Efter plugget i skolan idag svängde jag förbi pizzerian och köpte med mig en speedway special hem, man blir hungrig av allt pluggande. Satte mig och kolla på let's dance och mumsade. Men känner mig fortfarande inte på topp, halvt illamående och så, så efter två bitar pizza sa det stopp. Kanske lika bra det, pizza är ju inte direkt supernyttigt...

Nu ska jag plocka fram alla papper och ge hjärnan en liten repetition!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar