torsdag 24 februari 2011

Ellos och vagnar

Vet inte om jag har sagt det, men mina kläder från ellos kom i början av veckan. Allt passade helt perfekt och kläderna var jättefina, jag är riktigt nöjd!

Kom på att jag måste ge mig ut i förrådet och leta fram lite vagnar. Är en tjej som ska komma och kolla på två vagnar imorgon och eftersom vi inte använt vagn på så länge så står de med all säkerhet allra längst in i förrådet. Har jag otur får jag väl plocka ut hela förrådet för att nå dem, men inget att göra åt, vagnarna ska ju ut därifrån hur eller hur. Tror nog jag ger mig ut och fixar det nu innan barnen ska hämtas på dagis. Känns så konstigt när jag tänker på det att mina barn inte åker vagn längre... Isabell har inte åkt sen vi var i Spanien i höstas, men innan dess åkte hon inte mycket alls. Sen blir det säkert att hon kommer åka nåt mer mot våren nu när snön är borta och det börjar bli aktuellt med riktiga långpromenader igen. Men i det stora hela är hon vagnfri, och det känns lite konstigt för enda sen jag fick Alicia för 5½ år sedan så har ju en vagn varit involverat på ett eller annat sätt till henne eller Isabell, men inte längre... Buhuu... Larvig jag är, men har en förkärlek till vagnar, men nu ska det som sagt säljas av, de flesta av dom i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar