tisdag 15 februari 2011

Plugg, gardiner och chips...


Var faktiskt riktigt kul att plugga idag, ja mestadels i alla fall. Men vi gick igenom allt väldigt noga och jag vet inte vad gjorde annorlunda denna gång mot innan, men jag förstod verkligen på ett helt annat sätt, och det gjorde mig mer peppad att plugga vidare och lördagens tenta känns inte längre helt omöjlig!!

Har gjort lite nytta hemma idag också, idag har jag plockat ner julgardinerna. Känns pinsamt att säga att vi haft dem kvar så länge. Men tror nog prioriteringarna har legat på annat håll senaste tiden. Men nu är de borta och nya fina gardiner är upphängda i alla rum.

Köpte en ny sorts chips idag, hittade dem på willys och kände mig lite tvungen att prova, hehe. Chips mitt i veckan, skäms skäms Madde! Men ibland (eller ofta?) får man lov att unna sig. Har haft en favoritsmak innan som tyvärr plockats bort, men denna sort var snarlik, Estrellas double cheese och chili chips. De var riktigt mumsiga, inte lika goda som min favorit, men på god väg. I brist på annat ger jag dom en liten recension och slänger in ett betyg ock
så.

Väldigt ostiga chips med en småstark eftersmak av chili. Påminner lite om tacochips med ost-smak. Gott var det i alla fall och kan rekommendera att prova. Chipsen få MMM+ i betyg av mig.

Nu ska jag mumsa lite mer chips och kolla på Cougartown och The Middle som börjar om en stund. The Middle är en av mina absoluta favoritserier, bara älskar den, den är så klockren!!

1 kommentar:

  1. Vi provade de där nya chipsen idag och fasen vad goda de är! =)

    SvaraRadera