måndag 28 februari 2011

Godnatt eller Godmorgon?

Oscarsgalan är inne på sluttampen... Jag är nöjd över galan och glad att jag tittade på den. Var extra kul att se den direktsänt och inte bara ett sammandrag. Den hade sina bra och sina mindre bra stunder. Är glad att jag orkade vara vaken, men är ganska seg nu. Ska försöka mig på nån timmes sömn nu innan klockan ringer för en ny dag.
Alicia vaknade för någon timme sedan och kunde inte somna om, så hon har hållit mig sällskap en liten stund. Men nu har hon somnat här bredvid mig i soffan. Jonas åkte till jobbet för ca en timme sen, kändes skumt när han åkte, tror hela den här dagen som kommer nu kommer att kännas aningens uppochner... För det känns inte som klockan är mer än typ 1 eller 2. Men den är närmare 6 och klockan ringer om en dryg timme. Helskumt...
Nej, nu tar bloggandet upp värdefull sovtid, så nu säger jag godnatt, eller godmorgon... Strunt samma, nu ska jag sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar