lördag 26 februari 2011

Lördagsfrukost

Så skönt att få sova ut idag. förra lördagen satt jag och skrev tenta vid den här tiden, och det är jag verkligen glad att jag inte gör idag! Men kanske blir det ägna sig åt lite skolarbete senare. Har en del tester vi måste klara innan vi ska ner till KTC (Kliniskt Tränings Center) i Kalmar på tisdag. Jag ser verkligen fram emot allt det praktiska, ska bli så skoj!

Vad dagen har att bjuda i övrigt vet jag inte, men nu ska det i alla fall bli en mysigt sen frukost som bara blir på helgerna. Nybakta ljumna frallor, mumsigt!! Helgerna är ju i princip också de enda dagarna jag äter frukost. Är verkligen ingen frukostmänniska och brukar gå med tom mage fram till lunch. Inte bra, jag vet, men jag är verkligen inte hungrig på morgonen, blir nästan illamående av att äta frukost tidigt. Näe fy, heja lunchen, den är bättre!

See you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar