torsdag 24 februari 2011

Nyttogöra och irritation!

Idag hade vi en kort dag i skolan, bara 9-11. Lagom dag tycker jag. Men har ju gjort en del nyttosaker efter skolan, skickat in lite viktiga blanketter och så inför vår kommande praktik. Sprang in på öb en sväng och hittade något som jag tror kommer göra Alicia väldigt glad. För drygt ett år sedan fick Alicia en prydnaskatt som hon valde i en tillfällig affär som sålde ut en massa prylar. Hon blev helt förälskad i katten men bara några dagar senare tappade hon den i golvet så ena tassen gick av. Hon blev helt förkrossad och har då och då sen dess legat och gråtit i sin säng för hon är så ledsen för att hennes katt är sönder. Men idag på öb hittade jag en exakt likadan och fanns även i flera andra varianter. Så köpte en ny likadan till Alicia och även några till i andra varianter. Så tjejerna ska få 2 katter var och en större katt i samma modell som de får ha tillsamman. De var så billiga, bara 12,50 styck, kunde ju inte låta bli. Så får se vad tjejerna säger när de kommer hem sen, jag tror Alicia kommer bli en väldigt överlycklig liten tjej!

Har nu under eftermiddagen fått höra en del grejer som gör mig riktigt förbannad! Nu vet man i alla fall vart vissa personer står. Tack för den!!

Ska tillbringa eftermiddagen med att mysa med mina tjejer och sen ha en riktig myskväll, för nu tar vi helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar