måndag 14 februari 2011

The Moniker

Kollade nyheterna på aftonbladet förut och snubblade in på en chat med The Moniker, som ni ju vet var min absoluta favorit i lördagens deltävling i melodifestivalen. Var tvungen att ge han lite beröm och ställa en fråga.


Kommentar från Eva
Jag läste att du var gudfar till en fransk bulldog! Hur kommer det sig? Och vad brukar du och hunden göra?
The Moniker:
Hehe.. Ja, hon är fin, lilla Moa. Min kompis Björn frågade och jag höll i hunden under dopet:) Vi brukar busa eller snarka ikapp..
Kommentar från Madelene
Din låt är ett riktigt lyckopiller! Du har helt egen stil och du gör något helt unikt, underbart, men jag undrar vilka dina förebilder är? Håller tummarna för dig!!
The Moniker:
Vad snälla ni är. Jättetack! Mina förebilder är Beatles. Borde va allas egentligen. Varför inte införa obligatoriska Beatleslektioner i skolan?;)
Kommentar från Håkan
Du ser mer tränad ut nu. Tränar du mkt? Grattis till andra chansen. Du borde gått direkt till globen. Har du några bra träningstips?
The Moniker:
Tack Håkan:) Ironisk eller?;) Jag började träna gym för en mån sen. Tidigare har jag bara svettats när jag går uppför trappor så det var väl på tiden. Rullbandet kräver ju en viss kondis;) Träningstips? Hmm.. Nä, helt fel person att fråga..
Kommentar från Emma
Det hade varit kul att se dig göra någon låt tillsammans med Karl Martindahl. Är det något som man kan hoppas på?
The Moniker:
Hej Emma! Ja, vi har ett stort lager låtar som ligger och väntar på att få se ljuset. Nån gång ska The Shades återförenas. När vet bara vi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar