måndag 30 januari 2012

Va fasen!?!



På hemtelefonen ringer ofta försäljare i tid och otid trots att vi har NIX. Och jag svarar aldrig om jag inte känner igen numret (om jag inte väntar nåt särskilt samtal eller så). Idag ringde det ett nummer till mig som jag inte kände igen och naturligtvis svarade jag inte. Kollade sedan upp numret och upptäckte att det var bingolotto!! Hur skumt är inte det med tanke på min dröm inatt??!! Hur eller hur läste jag lite och tydligen anser de att man har en koppling till de (så att de får ringa trots NIX) om man någon gång ringt in till bingolotto. Jäkligt dumt måste jag säga. Alltså kan man inte ringa in till sådana tävlingar utan att få sitt nummer registrerat och sedan någon gång bli uppringd av försäljare. Som jag förstod det handlade det om att sälja bingolotter, men andra skrev även att de ringt till barn och sen har det helt plötsligt kommit hem en massa grejer de säger att man "beställt". Nej vet ni vad, riktigt dåligt måste jag säga. Borde inte bingolotto vara lite rädda om sitt rykte, fortsätter de med den här telefonterrorn kommer de ju bli smutskastade all världens väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar