fredag 13 januari 2012

Sista dagen

Idag har jag gjort min sista skoldag. Det är inte riktigt så dramatiskt som det låter, jag kommer att ta ett uppehåll från sjuksköterskeutbildning 6 månader eller 1 år. Det är många olika saker som lett fram till det här och det känns både jättejobbigt och skönt på samma gång. Det har varit mycket i skolan senaste halvåret, väldigt mycket. Efter den jobbiga perioden känner jag att jag inte orkar mer just så ett uppehåll känns egentligen ganska nödvändigt. Men det tar emot att lämna min klass, alla ni fina människor jag lärt känna senaste 1½ året. Men det är ju inte så att allt försvinner, vännerna finns ju kvar, men det kommer ändå kännas konstigt.
Ja så är läget nu i alla fall, nu vet ni. Har inte velat skylta med det i bloggen innan, men känner ändå att jag ville klargöra allt såhär för alla på en gång, så nu vet ni.
Men det som jag ser positivt med det här är att jag nu kommer få mer tid till allt annat jag inte hunnit med på samma sätt innan, självklart familjen men också fotograferingen.

1 kommentar:

  1. Vad trist att du får lämna klassen på grund av några missade poäng. Men som du säger så får du ju chans att återhämta dig nu och sen hoppa på tåget igen med nya krafter. Det viktiga är att inte ge upp. Jag tror på dig!

    Ses vi i vvik? Vi kommer ikväll.

    Kram

    SvaraRadera