måndag 23 januari 2012

Sova?

Senaste månaden har jag skaffat mig en dum (o)vana. Jag går sällan och lägger mig före tolv. Och det är väl inte så jätteilla kanske, men grejen är den att när jag är vaken till över tolv så får jag massa ny energi. Det slår i princip aldrig fel, så fort klockan slagit tolv kan jag helt enkelt inte somna... Så nu ligger jag här, klockan snuddar snart på 1:30 och jag kan inte påstå att jag är trött... Trött kommer jag däremot vara om några timmar när det är dags att gå upp för att lämna Alicia i skolan...
Alicia och Isabell var så gulliga förut (eller såklart är de ju alltid gulliga, men ibland får dom till det lite extra). När jag kom hem från bion fick jag ett jättefint paket och söta blommor de gjort. I paketet låg en härlig teckning Alicia målat. Det värmer så härligt i mammahjärtat att ha två så fina tjejer! <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar