måndag 16 januari 2012

Deppig?

I Aftonbladet stod det något idag om att just idag tydligen är den tråkigaste/deppigaste dagen på hela året. Tydligen hade någon, som uppenbarligen inte hade nåt bättre för sig att göra, forskat kring detta. Men jag måste säga att jag har minsann inte deppat ihop idag, tvärtom, jag har haft en riktigt bra dag! Har gjort viktigheter, träffat finaste Nicole och nu sitter jag med bildredigering. Jag menar, hur kan den här dagen bli dålig, det finns inte! Dessutom börjar det en ny serie på teve ikväll "mammor och minimodeller" som jag gärna vill se. Nej den här dagen har ingen tendens alls att gå åt det deppiga hållet. Nu åter till bildredigeringen en stund till...


1 kommentar:

  1. Håller hellt och hållet med, har bara varit en bra dag! :-) Det lyser alltid upp tillvaron att få träffa dig vännen, då mår jag gott! Och tack så jättemycket igen för idag, var riktigt trevligt att träffas sådär spontant :-) Kraaam

    SvaraRadera