tisdag 10 januari 2012

Promenad och plugg

Jag började dagen med en härlig lång promenad. Eller egentligen flera små promenader om man ska vara noga. Jag följde med Nicole på lite ärenden och vi åt även lite lunch på stan. Det var en riktigt härlig förmiddag med massa prat. Vi kan minsann konsten att prata, det vi har lite svårare med är att sluta prata. :-)
Dagens bedrift är att jag lärt Tyra räcka ut tungan, nästan i alla fall. Vi hade i alla fall väldigt roligt jag, Nicole och Tyra!

Eftermiddagen spenderades i skolan för viktigheter, ja, plugg med andra ord...
Nu är barnen hemma från skola och dagis och tanken var att vi skulle städat. Men jag är helt slut efter dagen så jag tror jag stoppar undan den tanken och plockar fram den vid ett senare tillfälle...



1 kommentar:

  1. Haha.. Ja, det har du helt rätt i! Vi har snarare problem med att sluta prata :-) Åhh, vad glad man blir när man ser bilderna på Tyris och vilka bra bilder du fick :-)Vi hade verkligen kul! Så tack igen!

    SvaraRadera