lördag 14 januari 2012

Lång men bra dag

Dagen började med besked om ett positivt tentatesultat. Jag fick Godkänt på tentan jag gjorde igår. Ännu en kurs avklarad som kan bockas av, check check! Det kändes riktigt bra och gav lite extra pepp och energi till tentan jag skulle göra idag.
Tentan jag gjorde idag gick väl inte direkt toppen, fick chansa på mycket. Men bättre att chansa än att låta bli. :-) Mycket satt där, men det var en svår tenta. Vet inte om det är lönt att hålla tummarna för jag tror tyvärr inte det går hela vägen. Hade jag haft mer tid att plugga hade det nog kunnat gå vägen, men har ju som sagt pluggat till flera tentor samtidigt. Men nog om det.
Lite senare träffade vi Jonas syster Linda, Rasmus och barnens lille kusin Aston. Var skoj att träffa dom och kul att få mysa lite med lille Aston igen! :-)

Nu ikväll har vi lite lördagsmys och kollar på gladiatorerna! När barnen somnat blir det film och imorgon ska jag sova tills jag vaknar, utan alarm som stör! :-)

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar