måndag 16 januari 2012

Ingenting

Visst är det skönt när man har sån där dagar när man inte gör någonting, och extra bra känns det när man faktiskt också känner att man inte har en massa måsten man egentligen borde göra. Att ha dagar med ingenting på schemat behöver vi alla då och då. Jag har i alla fall haft en sån dag idag, och det var fruktansvärt härlig, men också väldigt välbehövligt.

Läste nånstans att det var Golden Globe-galan nu inatt (tror jag det var). Det fick mig att inse att nu är det ju inte långt kvar tills Oscarsgalan. Den 24 januari släpper de nomineringarna och det ska bli spännande att se, kom många bra filmer förra året ju. Självklart hoppas jag ju att Twilight kan knipa åtminstone en liten Oscar! 26 februari sen kommer Oscarsgalan att äga rum på Kodak Theatre i Hollywood. Men eftersom jag inte är en känd skådespelare eller har en  massa undangömda rikedomar i garderoben så jag har råd att åka dit så får jag nöja mig med att göra som förra året, följa galan på teve. Men det ser jag verkligen fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar