tisdag 17 januari 2012

Therese

Har redigerat fler bilder på min syster Therese. Fotograferade henne på annandagen (vilket kan vara svårt att tro med tanke på avsaknaden av snö). Det blev så otroligt många bra bilder. Än har jag bara redigerat hälften av bilderna men hade ändå riktigt svårt att välja ut vilka bilder som skulle ut i bloggen, fanns ju så många fina att välja på. Slutligen blev det dessa! Och som vanligt har jag gjort en hel del olika varianter på redigeringen, både för att jag gillar att ha lite variation, men också för att "kunden" kanske inte vet exakt hur de vill ha bilderna och då kan det ju vara bra att få se lite olika varianter.
(glöm inte att att klicka på bilderna så ni ser dem större, gör bilden mer rättvisa då) :-)










1 kommentar:

  1. Madde du är så himla duktig! Tack snälla för fotosessionen! Vi hade kul när vi gjorde det och så fick jag spendera lite kvalitetstid med dig. Och jättekul och se resultatet sen!:)
    Har sett dom andra bilderna också.. riktigt bra jobbat! Ska visa mina favoriter sen. pussar & kramar Tess

    SvaraRadera