måndag 2 januari 2012

Struktur

Har tagit det riktigt lugnt på jullovet, kanske lite för lugnt... Tanken var att ta tag i plugget ordentligt idag, men insåg snabbt att det var lättare sagt än gjort. Jag gjorde en mjukstart och sorterade upp alla skolpapper och såg över vad som komma skall. Känner mig faktiskt lite mer taggad nu och det känns riktigt bra att komma tillbaka till vardagen. Tror jag kommer få äta upp de orden, men så känns det just nu, om ett par veckor känns allt troligtvis helt annorlunda...
Men om allt går som planerat och jag får fortsätta kommande termin så väntar ju praktiken i mitten av februari och det ser jag verkligen fram emot!
Jag har inte nämnt det så mycket i bloggen, men det har varit riktigt jobbigt med skolan på sistone och som det ser ut nu fattas poäng från ett visst ämne som krävs för att jag ska få påbörja kommande termin i mitten av januari. Det är ganska retligt för det är en ynka poäng som ställer till det för mig. Men jag hoppas på att kunna reda ut det och fixa den där sista poängen så allt går vägen... Just nu känns det så nära men ändå så långt bort... Men är riktigt peppad och det är ju alltid ett gott tecken!


1 kommentar: