torsdag 12 januari 2012

Nytt till kameran

Ebay är utan tvekan bästa stället när man ska handla prylar till kameran. Visserligen tar det ju några veckor eftersom det oftast skickas från andra sidan jorden. Men det är lätt värt det med tanke på priset. Idag kom ett litet paket i brevlådan. Det var en fjärrutlösare till kameran, eller två faktiskt, de var ju så billiga. Betalade ynka 17 kr styck med frakt och allt istället för dryga hundralappen styck som jag skulle fått betala här för en exakt likadan. Är minsann mycket nöjd, funkade galant när jag provade den förut och kan inte förstå att jag inte köpt en tidigare. Riktigt smidigt!
I julklapp fick jag dessutom ett enbens-stativ till kameran som Jonas köpt på ebay. Vet inte vad det kostade, men han sa att det var betydligt billigare än att köpa det här. Och det stativet är jag väldigt nöjd med, kommer användas flitigt!
Har varit en del i skolan på sistone så har inte haft så mycket tid att fota, och så har ju inte vädret varit det roligaste på sistone heller. Men snart får jag tid och då hoppas jag vädergudarna är på min sida! Är ni intresserade av att bli fotade så kika in HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar