fredag 4 mars 2011

Skola, fika, promenad och pyssel!

Sov 10 timmar i natt också, det är ju så skönt att vakna utvilad innan klockan ringer. Gillas massor! I skolan fick vi lära oss om munvård. Kan inte säga att det var super-intressant, känns som det mest handlade om vanligt sunt förnuft, borsta tänderna liksom...

Kanske var det den goda sömnen som gjorde att jag fick massa gjort idag? Efter skolan hämtade vi ut våra mini-anne på stan och passade även på att ta en fika med klassen. Massa trevligt!!
Fullbokad som jag var flög jag på nästa aktivitet, promenad med bästa Nicole och hennes lilla Tyra. Alicia och Isabell följde också med på cykel och i vagn. Underbart väder idag och härlig promenad!På eftermiddagen fick vi besök av barnens mormor. Hon hade med sig lite fredagsgott till barnen som de blev minst sagt glada för! Det pysslades och byggdes kinder-leksaker för fulla muggar! Dessutom har tvättmaskinen varit i full gång och det har städats lite hemma. Duktigt!

Jag kom ju inte så långt med min sömnad igår, och Alicia har tjatat på mig massor om en mössa till Olle. Så nu tog jag även tag i den saken. Så nu har Olle (Alicias favvo-docka) och även en liten av Isabells dockor fått nya mössor!

Close-up på Olles mössa!

Nu ska vi mysa med lite gott framför Let's Dance, Parlamentet och Modern Family. Sen imorgon ska vi upp tidigt för vi ska rulla mot Linköping och hälsa på Jonas syster. Vi ska även, när vi är i Linköping, kolla på en föreställning med Zillah och Totte. Något som barnen ser fram emot jättemycket!!

2 kommentarer:

  1. Har verkligen varit jätteskoj och trevligt att vi kunnat ta några promenader nu den här veckan, även om vissa varit lite kortare! :-)

    SvaraRadera
  2. Ing-Mari Andersson5 mars 2011 kl. 09:02

    Vilka fina mössor du har sytt, ser proffsigt ut./ Mamma

    SvaraRadera