onsdag 9 mars 2011

Kreativa timmar

Idag har vi arbetat med grupparbetet i skolan. Tycker vi kom en bra bit på vägen trots att vi ibland svävade iväg i våra diskussioner. Bra jobbat idag alla!
Imorgon blir det ytterligare en tripp söderut, inte så långt söderut tyvärr, utan det blir en skoldag i Kalmar som vanligt. Dags för lite ergonomiövningar imorgon.

Nu står maten på spisen. Jag och lillskruttan sitter och tar roliga kort med webcamen medan köttfärssåsen puttrar. Här är en av alla roliga vi tog. :-)

Vet att jag lovat att recensera andra chansen i melodifestivalen, men inser att det kanske egentligen är ganska onödigt, har ju ändå redan recenserat låtarna en gång. Men summan av kardemumman är ju ändå att The Moniker gick vidare till final, and that's all I wanted!

Efter middagen ska jag och barnen spela spel innan det är dags att sova för dom. Sen kommer jag spendera kvällen med att kolla på inspelade program (har en del att kolla ikapp). För ikväll är det väl inget bra på teve väl??

Och just det, måste ju dela med mig av ett otroligt kul You Tube klipp som min klasskompis Evelina tipsade om idag. Är osäker på hur jag kan lägga upp klippet här på bloggen (ska kolla upp det till en annan gång), men tills vidare får ni gå in på you tube och söka på "guy swallows microphone". Enjoy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar