tisdag 8 mars 2011

Kalmar, trötthet och bilder...

Har haft en rolig dag i skolan idag med benlindning och dopplermätning. Ser verkligen fram emot att få gå ut på praktik, hoppas bara jag får vara på något bra ställe. Tycker vi borde få reda på det snart...
Har varit fruktansvärt trött idag, trots att jag fick sovmorgon eftersom vi inte åkte till Kalmar förrän innan lunch. Känns som det är nåt på gång i kroppen, har sedan igår känt av min hals lite till och från. Får hoppas att det helt enkelt går över...
Innan vi åkte till Kalmar idag hann jag dessutom med en trevlig promenad med Nicole. Vi har blivit flitiga promenerare (det är nog egentligen inte ett ord..), men det är alltid lika trevligt. Och nu när vädret är finare och solen skiner mer blir det extra härligt!

När jag nattat barnen kollade jag lite inspelningar och sen cougar town och the middle. The Middle är klart den bästa komediserien på teve (efter solsidan :-) )!!!

Inga kort har blivit tagna idag, men bjuder på lite obloggade bilder från gårdagen.
När jag var ute med Vilma följde Madicken med.


Hon gosade med grenarna lite innan hon fortsatte efter oss. :-)
Och Isabell följde med på sin springcykel. Hon är riktigt snabb med den nu och flyger fram. Fortsätter hon i den här takten lär hon sig nog cykla (med pedaler) i sommar! Förra sommaren vågade hon knappt cykla med stödhjul, hon tyckte det var läskigt. nu har hon kört med stödhjul några gånger utan problem, men hon älskar verkligen springcykeln. Hon tar massa fart och tar sen upp fötterna, så balansen har hon hittat, får se vad hon säger om att prova med vanliga cykeln nån dag. Lillskrutt börjar bli stor...
Isabell har ju dessutom på bilden sin nya cykelhjälm och den älskade rosa hästen vi köpte igår. Båda barnen älskar sina nya gosedjur och har de med ut när de cyklar, när de äter, när de ska sova, till dagis, ja överallt helt enkelt. Älskade barn!


1 kommentar:

  1. Men visst har vi blivit flitiga med våra promenader :-)
    Är verkligen jätteskönt att komma ut och gå som vi gjort en del nu, även om vissa promenader blir kortare, för är ju alltid himla trevligt att bara få prata lite också :-) Jag uppskattar verkligen våra promenader!

    SvaraRadera