söndag 13 mars 2011

Det är synd om mig...

Jag är inte den som tycker synd om mig själv, men idag känner jag mig ynklig... Min förkylning blir bara värre och värre. Och halsen slutar inte att jäklas med mig. Och för att gnälla lite till så har jag säkert feber också... Är mest orolig för min hals, och med förra årets sjukhusvistelse i minnet så är det något jag fasar för, måtte min hals bli bättre nu....
Jag som hade sett fram emot att få träna mer den här veckan nu när Jonas jobbar förmiddag och jag slipper styra med barnvakt och så. Näe, men då går jag och blir sjuk istället. Men egentligen känns det på något sätt väntat att bli sjuk nu. Vi har hela familjen klarat oss helt friska sen förra sommaren, och det är stor skillnad från förra vinterns envisa förkylningar och magsjuka... Så en rejäl förkylning nu, känns som något jag får ta, som en betalning för att jag fått hålla mig frisk hela vintern hittills...

Har än så länge inte gjort nånting idag, och ungefär så tänker jag lägga upp resten av dagen också. Hade velat ta en date med symaskinen idag, men mest tänker jag lägga fokus på att ta det riktigt riktigt lugnt!

1 kommentar:

  1. Du åkte på en rejäl förkylning =/
    Får hoppas att det vänder väldigt snart! Kraaam

    SvaraRadera