måndag 1 april 2013

Påskhelgen

Då var påskhelgen nästan över. Påskmat har ätits, klockan har ställts fram, släkt och vänner har träffats och massa mer.
Påskparaden gick förvånansvärt bra detta år, om man tänker på min oro i ett tidigare inlägg. Det kändes något bättre organiserat detta år. Men hjälp vad folk det var, helt otroligt massa folk. Men det är ju kul att det blir stor uppslutning till dessa evenemang.
Påskhelgen har varit mycket trevlig och innehållit de delar som traditionsenligt hör påsken till.

I går träffade jag en underbar vän, vi har känt varandra sen första klass och alltid varit goda vänner. Hon bor inte i Västervik så när vi ses brukar det ha gått ett tag mellan gångerna. Det var så kul att träffa henne! Och nu passade jag ju även på att fota hennes underbart fina barn. En 2½ åring och lilla nytillskottet på 6 veckor. De var så duktiga och allt gick verkligen jättebra, jag är så nöjd med resultatet och jag lovar att ni ska få ett litet smakprov senare under dagen.

Nu ska jag fortsätta mitt "påskfirande" med lite skolarbete. Ja, helt befriad från skolan blev jag inte trots att det är påsk. Men det är bara att bita ihop och få det gjort så jag kan spendera resten av dagen med familjen sen.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar