tisdag 2 april 2013

Brrr...

Har ankommit till skolan ganska frusen. Jag trodde ju nånstans (eftersom solen sken) att det skulle vara lika varmt och härligt idag precis som det var igår. Tji fick jag och kom ganska frusen till skolan, kan ju hoppas att det blir lite varmare under dagen så promenaden hem från skolan blir lite behagligare. :-) Jag har ju slopat vinterskorna nu, och hoppat över varma vårskor och gått direkt på tygskor. Tygskor är det bästa och skulle gärna gå i de året runt om det bara inte blev så attans kallt... Hittade ju dessutom ett par nya när jag var i Kalmar förra veckan, i en härlig ljus turkos färg, riktigt somriga!

Jag har fått mycket positiv respons på bilderna jag la ut igår på Oskar och Arvid. Det är så otroligt kul att få höra vad folk tycker och stoltheten bara växer inom mig. Det är de bästa bilderna jag tagit på länge och har redan blivit några av mina favoritbilder. Det är så kul att se att man växer och utvecklas som fotograf, och det mest fantastiska är ju att man alltid kan bli bättre, det finns alltid plats för utveckling inom det yrket och det gillar jag verkligen!

Nu väntar skolarbete och en ganska intensiv vecka har tagit fart, så det är bara att ta tag i det. Hejja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar