torsdag 25 april 2013

Grattis!

Idag är det ett år sedan jag och barnen var på ett supermysigt bröllop i Kolmårdens Kyrka när finaste Nicole gifte sig med sin Stefan. Det var en gråmulen dag med lite regn till och från. Men vädret glömdes helt bort för kyrkan var full av värme och kärlek. Det är så fantastiskt att se en så stark kärlek mellan två personer.  Det var en ära att få föreviga dem på bild på deras speciella dag. Idag firar de ett år som gifta och jag vill önska dem ett stort GRATTIS på bröllopsdagen och all världens lycka till er i framtiden, det förtjänar ni verkligen!




Sen vill jag önska ett extra stort GRATTIS till Nicole, som inte bara firar bröllopsdag, utan dessutom fyller 27 år idag! Jag hoppas du får en riktigt härlig dag som fylls med massa kärlek och firande! Du är en helt fantastisk vän som betyder otroligt mycket för mig. Du vet att jag alltid finns där för dig och din familj, no matter what! Som jag fasat för kommer troligtvis en flytt snart att ta dig långt härifrån, och det är inte utan tårar i ögonen jag tänker på det. Jag vill ju ha dig kvar här, så vi kan ha tvärtemot-dagar, gå långa promenader, få en timme att gå på en kvart och prata i evigheter så som bara vi kan. Trots att flytten kommer innebära att vi ses mycket mer sällan, så ska du veta att du alltid kommer betyda lika mycket för mig. You can count on me!

Vackraste Nicole!

Här kommer två låtar som har kommit att betyda mycket för vår vänskap.





1 kommentar:

  1. Åhh, vännen då! Blir alldeles mållös av dina fina ord. Läste det här inlägget första gången idag i mobilen, ute bland folk, och fick helt ärligt knipa ihop för att hålla tårarna inne. Så himla fint skrivet, och det värmer enormt, rätt in i hjärtat! Tack! <3
    Är mycket tacksam och glad över att vi träffades och fann varandra för snart 8 år sen! Och oavsett om vi flyttar eller inte så ska du veta att du också alltid kommer att betyda så oerhört mycket för mig och ha en speciell plats hos mig. Vi får verkligen, som du säger, tiden att gå så himla fort och kan prata om allt möjligt i evigheter.
    Tack för att du är du och för att du finns! <3
    Och tack för detta helt underbara inlägg, känner mig ärad!

    SvaraRadera