torsdag 18 april 2013

En dag

Den här dagen har varit, minst sagt, händelserik... Jag och min klasskompis har varit i Kalmar för att prata med vår handledare till uppsatsen. Allt var bra och nu har vi lite att styra med, men målet finns inom räckhåll!
Sen den där stunden innan vi kom till Kalmar, ja det tog sin lilla tid. Vi fick lite... bilproblem... Men tur att finns vänliga själar som stannar och hjälper till när man har problem. Allt gick bra och vi kom till Kalmar, lite försenade bara. På hemvägen sen blev vi invinkade till kanten av farbror polisen som gjorde nykterhetskontroll. Jag blev ju varse om att jag inte alls har någon koll på vad alla dessa hand- och armrörelser betyder som poliser så exemplariskt utför. Det var nog tur att det inte var jag som satt bakom ratten för då hade jag väl kört helt fel eller nåt. Men allt gick ju såklart bra där också. Men vi skrattade rätt gott på hemvägen efter allt styr som hänt under dagen. Jag inser att det kanske inte låter jättehändelserikt, men det är för jag utelämnat vissa detaljer jag inte vill skriva ut här. Hur eller hur hade vi en bra dag i det stora hela, men med en del orosmoln på vägen...

Jag hoppas att kvällen blir lite lugnare än förmiddagen. Ikväll ska jag nämligen hem till bästa Nicole för lite film/tevekväll. Kommer bli lika trevligt som alltid, det är jag övertygad om! 

Nu ska jag hinna med lite bildredigering innan barnen ska hämtas. Senare idag kommer fler bilder jag har att visa! 

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar