onsdag 10 april 2013

Dagarna som passerat

Gjorde ju ett besök på Ullared i måndags. Kom hem med massa bra saker, kläder till alla i familjen, nyttosaker, uteleksaker till barnen och lite heminredning. Ja, det blev lite av varje och kan arkivera det som ännu ett lyckat ullaredsbesök. Var ju lite kul att se Ola-Conny och Morgan också. De arbetade på men blev ständigt avbrutna av folk som ville ta kort med dem. Morgan gick och log hela tiden, han verkade trivas bra över uppmärksamheten han fick. Fick även en skymt av Boris som i all hast svepte förbi.

Utöver shopping så har denna veckan hittills endast bestått av plugg, men inte så konstigt med tanke på att uppsatsen ska vara klar om 1½ vecka!!! Och sen tenta på söndag också... Jag behöver ju i alla fall inte gå och fundera över vad jag ska göra med min lediga tid...

I söndags hade jag en fotografering med en liten kille på 7 veckor och hans storasyster på 2 år. Storasyster var blyg och inte alls sugen på att vara med på bild. Men så är det ju ibland. Man vet aldrig hur det blir när man fotar barn, och det är lite charmen med det också. Den här tjejen ville helt inte vara med på bild, och då är det bara att acceptera, man ska inte tvinga fram något bara för att få en bra bild. Vi lekte fram några fina bilder med tittutlekar, så hon fastnade på några kort i alla fall. Lillebror var nog inte lika med på vad som hände och låg nöjt och tittade när jag fotade han. Han bjöd till och med på några leenden.
Har tyvärr inte hunnit gå igenom dessa bilder än eftersom jag varit väldigt upptagen senaste dagarna, men hoppas på att hinna någon dag nu. Så familjen kan få se och välja ut sina bilder och även så jag kan visa lite här i bloggen.

En liten stunds plugg till blir det, sen ska jag hem till familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar