torsdag 25 april 2013

Uppladdning och nyttogöra

Nu är det mycket på gång. På måndag är det dags för föreställning med showkören! Det kommer bli så roligt! Glittertop är inhandlat och jag känner mig redo inför det som komma skall!
Idag har jag dessutom köpt biljetter till barnen så de kan komma och kika på mig när jag sjunger och dansar. De ska gå med min mamma och jag tror de alla kommer gilla showen! Helger består av repetitioner och förberedelser. Superskoj!
Jag har dessutom bokat klipptid till imorgon så jag ser riktigt tjusig ut inför måndagen. Och håret ska färgas ikväll, funderar på något åt det lite rödare hållet. Får se vad det blir...

Igår gjorde jag en hel del nyttogöra. Jag tog tag i min garderob. Den har tidigare varit en katastrof och har knappt gått att stänga. Det är konstigt hur man kan ha en så full garderob men ändå tycka att man aldrig har något att ta på sig. Nu rensade jag bort allt som jag inte använder längre, och det blev 3 stora ullareds-påsar med kläder som skänktes till välgörenhet. Känns skönt att ha plats i garderoben, men framför allt att ha gjort något gott för andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar